hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اجرای پروژه های اصلاح هندسی و خط کشی معابر در سطح منطقه ۵

قم|اجرای پروژه های اصلاح هندسی و خط کشی معابر در سطح منطقه ۵

شهردار منطقه 5 از اجرای پروژه های اصلاح هندسی و خط کشی معابر در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم علیرضا اقبالیان شهردار منطقه ۵ گفت: با هدف کاهش مشکلات ترافیکی در منطقه، اجرای پروژه های  اصلاح هندسی و خط کشی معابر در سطح منطقه صورت گرفت.

وی با اشاره به اجرای عملیات نصب علائم ایمنی و خط کشی شوارع منطقه گفت: با همت و تلاش پرسنل منطقه و به منظور نظم بخشی و افزایش سطح ایمنی در تردد شهروندان و مسافرین، معابر منطقه بر اساس الگوی استاندارد خط کشی گردید.

شهردار منطقه۵ با بیان اینکه بخش عمده ای از خط کشی‌ها به صورت دوجزئی انجام شده است، اذعان کرد: بیش از ۲۵ هزار متر خط کشی طولی در بلوار آیت ا.. بهاالدینی ،بلوار شهید محلاتی، خیابان شهیدان کلهری ، خیابان امام حسن عسگری(ع) ، بلوار طاها، بلوار انتظار و رمپ شهرقائم به مسجد جمکران و غیره انجام شده است که باعث می شود تقاطع ها و شوارع از ایمنی بالاتری برخوردار باشند.

اقبالیان در ادامه افزود: تابلوهای هدایت مسیر مورد نیاز طبق طرح‌های استاندارد خریداری و مونتاژ شده است که پس از اجرای فنداسیون پایه‌ها این تابلوها نیز نصب خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به انجام پروژهای اصلاح هندسی معابر سطح منطقه گفت: اصلاح هندسی و ایجاد دوربرگردان ، بازبینی و اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر و خط کشی ها در خصوص کاهش بار ترافیکی ، روان سازی تردد خودروها و مناسب سازی معابر نقش بسزایی دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد